6 Kasım 2010 Cumartesi

Blog Hikayesi..

Twitterda bir ''Günaydın'' ile başladı arkadaşlığımız..

Öyle içten, öyle samimi, öyle yakın hissettim ki seni kendime; sanki çok uzun yıllardır tanışıyormuşuz gibiydi..

Ne demek istediğimi anlatmam için uzun cümleler kurmama gerek yoktu..

Bir cümle, bir resim içinde bulunduğum durumu anlamana, sevincimi, mutluluğumu, hüznümü, sıkıntımı paylaşmana yetiyordu..

Bir gün blog adresini verdin bana.. Çok sevindim, yaşamındaki kapıyı aralamıştın bana..

Bende bir blog yazmak istediğimden ama pek vakit bulamadığımdan ve bu konuda bilgim olmadığından bahsettim kısaca..

Sonra birgün, Nice’nin doğum gününde twitter üzerinden bir direct message aldım senden..

''Sevgili Esra, Mardin’den sevgiler. Nice’nin doğum gününü kutluyorum :)

Eğer kabul edersen ona minik bi hediye hazırladım www.niceburada.blogspot.com

gmailadresi: iyikidogdunnice@gmail.com.

Önce gmail den bu accounta gir. Sonra blog adresini yaz.

Bloga girdikten sonra, yukardan giriş e gel, blogun içine gir, istediğini yaz.

Ben, en boş hali ile bıraktım. Umarım hoşuna gider:)''

Gitmez mi :)

Söylediklerini adım adım yaptım.. Ekranda karşıma çıkan resmi gördüğümde ise gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu..

Bir yandan bilgisayar ekranına bakıyor, bir yandan telefonumdaki mesajlarını okuyordum..

Bir teşekkür mesajı ile yazdım sana hemen.. O heyecanla ne yazdım hatırlamıyorum..

Ertesi gün,

''Mardin sabahından Günaydın, sevinmene sevindim :) Rica ederim, bir blog yapmak istediğini biliyordum. En kısa zamanda görüşelim :)'' şeklindeki cevabını gördüm.. En kısa zamanda görüşmeyi bizim dışımızda gelişen nedenlerden dolayı başaramadık..

En sonunda 19 Ekim’de kucaklaşabildik :)

Her şey için teşekkür ederim Nilüfer..

Sevgiler..

Esra..

1 yorum:

  1. Esra'cığım, canımm, güneşli bir pazar günü, gözlerim dolu dolu, bir arkadaş, bir kardeş kazanmanın çok zor olduğu bu dünyada seni yaşamanın güzelliği ile seni kuvvetlice kucaklıyorum, çok teşekkür ediyorum.
    Seni ve Nice'yi öpüyorumm. Hemen görüşmek dileği...

    YanıtlaSil